0722 331 465

Cel mai interesant lucru despre căutarea vizuală este că devine o modalitate foarte accesibilă pentru utilizatori de a interpreta lumea reală, în timp real, așa cum o văd ei. În loc să fie un observator pasiv, telefoanele cu cameră sunt acum o resursă primară pentru cunoaștere și înțelegere în viața de zi cu zi.

Utilizatorii caută cu propriile lor fotografii unice pentru a descoperi conținut. Aceasta include interacțiuni cu produse, experiențe de brand, magazine și angajați și înseamnă că SEO poate și ar trebui să fie luat în considerare pentru o serie de situații din lumea reală, inclusiv:

Implementarea sponsorizării

Comercializarea marcii

Experiențe de brand în persoană

Deși SEO au puțin control asupra fotografiilor pe care le fac oamenii, putem optimiza prezentarea mărcii noastre pentru a ne asigura că suntem ușor de descoperit de instrumentele de căutare vizuală. Prin prioritizarea prezenței elementelor de căutare vizuale de mare impact și coordonând SEO online cu brandingul offline, companiile de toate dimensiunile pot vedea rezultate.

Ce este căutarea vizuală?

Denumită uneori căutarea-a-ceea-ce-vedeți, în contextul SEO, căutarea vizuală este actul de a interoga un motor de căutare cu o fotografie, mai degrabă decât cu text. Pentru a evidenția rezultatele, motoarele de căutare și platformele digitale folosesc inteligenta artificiala și tehnologia de recunoaștere vizuală pentru a identifica elementele din imagine și pentru a furniza utilizatorului informații relevante.

Deși instrumentele de căutare vizuală Google primesc multă atenție în acest moment, ele nu sunt singura echipă tehnologică care lucrează la căutarea vizuală. Pinterest a fost în fruntea acestui spațiu de mulți ani, iar astăzi puteți vedea căutarea vizuală în acțiune pe:

Google Lens & Search

Căutare vizuală Bing

Pinterest Lens

Ebay și Căutare de imagini

Amazon StyleSnap

Scanare Snapchat

În ultimul an, Google a vorbit pe larg despre capacitățile sale de căutare vizuală, adăugând o serie de îmbunătățiri de căutare pe Google Lens și adăugând tot timpul mai multe și mai multe funcționalități. Drept urmare, utilizarea Google Lens de la an la an a crescut de trei ori, cu aproximativ 8 miliarde de căutări Google Lens având loc în fiecare lună.

Deși există multe lecții de învățat din gama largă de instrumente de căutare vizuală, fiecare având propriile seturi de date, în scopul acestui articol ne vom uita la căutarea vizuală pe Google Lens și Search.

Căutarea vizuală și căutarea de imagini SEO sunt la fel?

Nu, optimizarea căutării vizuale nu este exact la fel cu optimizarea căutării de imagini. Optimizarea căutării de imagini face parte din procesul de optimizare a căutării vizuale, dar nu sunt interschimbabile.

Căutare de imagini SEO

Cu Căutare de imagini ar trebui să acordați prioritate pentru a ajuta imaginile să apară atunci când utilizatorii introduc interogări bazate pe text. Pentru a face acest lucru, imaginile dvs. ar trebui să utilizeze cele mai bune practici SEO pentru imagini, cum ar fi:

Formate de fișiere moderne

Alt text

Etichete Alt

Nume de fișiere relevante

Marcarea schemei

Toate acestea ajută Google să returneze un rezultat de căutare de imagini pentru o interogare bazată pe text, dar una dintre principalele provocări ale acestei abordări este că necesită utilizatorului să știe ce termen să introducă.

sursa:moz.com