Optimizare SEO magazin online
Optimizarea SEO pentru un magazin online, platforma ecommerce, este esențială pentru a crește vizibilitatea și traficul pe site-ul tău. Iată câteva sfaturi specifice pentru optimizarea SEO a unui magazin online pentru o indexare SEO cat mai buna in motoarele de cautare.
Pasii pentru optimizarea SEO a magazinului tău online
– Cercetarea cuvintelor cheie: Identifică cuvintele și frazele pe care utilizatorii le caută atunci când își caută produsele pe care le vinzi;
– Optimizarea conținutului: Asigură-te că descrierile produselor sunt detaliate, informative și conțin cuvintele cheie relevante;
– Optimizarea pentru dispozitive mobile: Asigură-te că site-ul tău este responsiv și funcționează bine pe toate dispozitivele;
– Îmbunătățirea vitezei de încărcare: Utilizarea de tehnici de optimizare a vitezei pentru a reduce timpul de încărcare a paginilor;
– Crearea de link-uri interne: Faci legături între paginile din site-ul tău pentru a îmbunătăți navigarea și relevanța;
– Actualizarea conținutului regulat: Menține conținutul tău actualizat și relevant pentru a atrage și menține interesul utilizatorilor;
– SEO on-page: Optimizarea conținutului și a codului sursă HTML pentru a defini profilul site-ului și informațiile pe care le furnizezi;
– SEO off-page: Construiește link-uri de calitate de la alte site-uri relevante pentru a îmbunătăți poziționarea în paginile de rezultate;
1.Analiza SEO magazin online si recomandari – SEO On-page
– verificare structura categorii si subcategorii magazin online;
– verificare structura Meta SEO pentru categoriile si subcategoriile magazinului;
– recomandari module SEO;
– recomandari imbunatatire structura SEO Pagini, categorii si subcategorii;
– verificare si realizare Meta Title si Meta Description pentru fiecare categorie si subcategorie parte (maxim 30 pagini);
Cost analiza SEO magazin online – 799 euro + TVA
2.Publicare advertoriale SEO pe platforme de stiri – SEO Off-page
Din experienta noastra, pentru o indexare SEO a unui magazin online cat mai buna, va recomandam publicarea a unui pachet de 30 advertoriale pe platforme de stiri in decursul a 8-10 luni. Repetarea publicarilor sa se faca cel putin 2 ani cu pauza de 2-3 luni intre publicari.
Redactarea si Publicarea advertorialelor pe aceste platforme de stiri este facuta de noi si veti primi raport lunar (link-uri) catre advertorial in pagina platformei de stiri.
Publicarea fiecarui advertorial se va face in categoria de produse specifica fiecarei pagini in parte.
Costuri aproximative publicare advertoriale, gasiti aici
