0722 331 465

Cautati modalități de a aduce in atenție afacerea dvs. pe Facebook?

Crearea unui site web eCommerce este doar primul pas pentru a vinde on-line. Pentru a reuși , magazinul dvs. online trebuie promovat!

Social media este una dintre cele mai bune moduri de a promova magazinul online și de a ajunge la un public larg cu un cost relativ scăzut.

Prin Facebook,Twitter, YouTube, Pinterest, Google+ si mai mult, puteți găsi potențiali clienți din întreaga lume.

Rețelele sociale sunt o modalitate foarte bună de a sti clientii ce e nou la afacerea ta .

Puteți face publicitate, promotii, si afisa imagini de produse noi sau a anunta clienții despre un eveniment viitor special.

Postarea pe paginile de socializare în mod regulat va menține afacerea dvs. mintea clienților dumneavoastră, astfel încât, chiar dacă ei nu sunt la cumpărături acum, ei se vor întoarce la tine, atunci când este momentul potrivit. Între timp, puteți să ii impresionati prin tot ce e nou si interesant.

Una dintre cele mai simple și mai rapide moduri de a face prima vânzare on-line este reteaua de socializare Facebook.

Utilizarea Facebook-ului este o modalitate foarte bună de a promova pagina dvs. și a obține mai mulți vizitatori.

Pur și simplu deschiderea unei pagini de Facebook nu este de ajuns.

Rularea unui anunț pe Facebook este un mod inteligent, ușor și eficient de a va face cunoscuta afacerea.

Puteți viza utilizatorii în funcție de locație, vârstă și de interese.

Ce ati pus în anunț este important: veți avea nevoie de o imagine usor de retinut si de text pentru a atrage atenția oamenilor.

Asigurați-vă că utilizați etichete adecvate și o descriere potrivita în scopuri SEO.

Atunci când cineva da clic pe anunțul dvs., ei vor ajunge la destinația dorita în funcție de obiectivul ales de dvs..

Anunțul dvs. poate trimite oamenii la:

-Pagini, aplicații sau evenimente admin pe Facebook

-Pagini admined de alte persoane

-Site-uri externe

O campanie de advertising pe Facebook are un cost accesibil chiar si pentru micii intreprinzatori.

Bugetul alocat unei campanii de promovare este stabilit in functie de obiectivele dorite.

Bugetul dvs., tipul de licitare pe care il alegeți (Cost Per Click sau Cost Per Impression), publicul vizaț și mulți alți factori vor determina cât de mulți oameni vor vedea sau da clic pe anunțul dvs., în limitele bugetului.

Bugetul poate fi setat zilnic sau pentru intreaga perioada de campanie . Deasemenea puteti opri oricand campania si sa o reporniti cand doriti.

Afisarea anunturilor este gratis daca se opteaza pentru plata pe clic (cand anuntul este accesat atunci se va taxa).

Facebook are două mecanisme distincte pentru a vă lansa brand-ul:

-Facebook Profil

-Brand-ul Facebook Page

O regulă bună este de a actualiza profilul dvs. o dată pe zi, fie cu o legătură la un produs din magazinul online sau site-ul.

Paginile Facebook sunt proiectate pentru întreprinderi, mărci și alte tipuri de organizații.

Facebook vrea doar să promoveze afacerea prin intermediul paginii de Facebook.

De aceea, subliniem că ar trebui să păstreze promovarea afacerilor prin profil personal pe Facebook la un nivel minim.

Anuntul pe Facebook Ads va putea fi vizualizat si de persoane care nu cauta in mod exact respectivul brand sau serviciu. Sansele depind foarte mult de punctele in comun avute cu user-ii care, pornind de la gusturi si preferinte, vor putea fi sau nu, interesati de oferta prezentata (anuntul pe Facebook).

Echipa netSEO va sta la dispozitie pentru o promovare Facebook eficienta pentru afacerea dvs.!