Operațiunile altor canale influențează SEO, atât direct, cât și indirect, este esențial să implementați o abordare de marketing integrată în care fiecare canal colaborează cu celălalt, pentru a optimiza eforturile de marketing și a îmbunătăți experiența utilizatorului mărcii dvs.
canalele de marketing enumerate mai jos, care nu numai că veți câștiga timp, resurse și bani, dar vor aduce la rezultate și mai bune pentru echipa și compania dvs.:
Publicitate în motoarele de căutare
Marketing afiliat
Relațiile cu publicul
Social Media
E-mail
UX/UI
Conţinut
Publicitate în motoarele de căutare (SEA)
Atât SEO, cât și Publicitatea în motoarele de căutare (SEA) sunt procese bazate pe cuvinte cheie care se concentrează pe asigurarea faptului că un site web ajunge în primele poziții ale paginii cu rezultate ale motorului de căutare (SERP).
În timp ce SEO este un proces mai lent care se concentrează pe poziții organice cu rezultate pe termen lung, SEA este o abordare mai rapidă care se focusează pe poziția anunțurilor cu rezultate de scurtă durată.
Deși SEO și SEA pot părea abordări opuse, ele de fapt se completează reciproc – prin schimbul de date, cunoștințe și perspective, ambele pot fi valorificate pentru a obține performanțe mai bune.
Marketing afiliat
Marketingul afiliat și SEO se bazează pe linkuri.
Din punct de vedere SEO, backlink-urile contribuie la autoritatea unui site web în ochii motoarelor de căutare și sunt unul dintre cei mai importanți factori de clasare. Cu cât autoritatea este mai mare, cu atât probabilitatea de clasare este mai mare.
Din partea afiliaților, linkurile sunt fluxuri de vânzări pentru a genera conversii.
Găsirea partenerilor potriviți pentru a genera trafic relevant către un site web care face conversii este obiectivul principal. Spre deosebire de linkurile organice, motoarele de căutare nu văd linkurile afiliate ca „voturi” din cauza relației comerciale evidente cu parametrii de urmărire aplicați.
Relațiile cu publicul
Rolul Relațiilor Publice (PR) este de a crea conștientizarea mărcii și de a consolida imaginea și autoritatea mărcii.
Rolul SEO este de a crește autoritatea generală a unui site web pentru a obține mai mult trafic organic.
Social Media Marketing
Social Media Marketing (SMM) și SEO trebuie să ofere utilizatorilor conținut atractiv pentru a genera trafic și a declanșa conversii.
Marketing prin e-mail
SEO și Email Marketing (EMM) se concentrează pe diferite aspecte ale marketingului, dar sunt ambele canale puternice de achiziție.
SEO + UX = SXO: Optimizarea experienței de căutare.
Experiența utilizatorului este un aspect esențial al SEO. În iunie 2021, Google a lansat actualizarea Page Experience, care recompensează site-urile web pentru că oferă utilizatorilor o experiență excelentă pe site.
Comunicarea și cooperarea dintre SEO și Experiența utilizatorului (UX)/Interfața utilizatorului (UI) sunt ambele necesare, deoarece ambele se pot sprijini reciproc pe elemente diferite.
Conţinut
Scrierea de conținut pe care nimeni nu-l citește este realitatea tragică cu care se confruntă companiile care nu investesc în SEO.
Rolul SEO este de a se asigura că scriitorii produc conținut pe care oamenii îl caută de fapt. Deși conținutul face parte din munca SEO în multe companii, ambele canale încă funcționează independent unul de celălalt.
sursa:moz.com