0722 331 465

Există 3,5 miliarde de căutări pe Google în fiecare zi, iar 84% dintre oameni folosesc Google de cel puțin trei ori pe zi pentru a căuta informații.

Când există o interogare de căutare pe Google, Google Ads desfășoară o licitație rapidă pentru a determina ce anunțuri vor apărea pentru acea interogare de căutare și care ar trebui să fie pozițiile anunțurilor. Această licitație publicitară se repetă de fiecare dată când un anunț este eligibil să apară pentru un termen de căutare din miliardele căutate în fiecare zi.

Pentru a determina dacă un anunț este eligibil pentru a fi afișat în rezultatele căutării Google și care va fi poziția anunțului, Google folosește o valoare numită Ad Rank. Dacă un anunț nu îndeplinește pragurile de clasare a anunțului, acesta nu va fi afișat. Clasarea anunțului determină, de asemenea, CPC (costul per clic) pe care agentul de publicitate îl plătește pentru un clic pe anunțul său.

Înțelegerea licitației Google Ads

Cum funcționează licitația Google Ads?

Când un utilizator efectuează o interogare de căutare, Google Ads desfășoară o licitație de o fracțiune de secundă a tuturor anunțurilor ale căror cuvinte cheie sunt relevante pentru acesta. Acest lucru va determina care anunțuri sunt eligibile pentru a fi afișate, poziția lor față de anunțurile concurente și CPC-ul pe care agentul de publicitate îl va plăti pentru un clic pe anunț.

Când configurează campanii de marketing Google Ads cu plata pe clic (PPC), agenții de publicitate identifică cuvintele cheie pentru care doresc să liciteze și își stabilesc suma licitată CPC maximă. Agentul de publicitate creează, de asemenea, grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie și creează anunțuri similare.

Când există o interogare de căutare, începe licitația Google Ads. Iată procesul de licitație conform Google:

Pentru fiecare interogare de căutare, Google Ads găsește toate anunțurile ale căror cuvinte cheie sunt relevante pentru termenii de căutare.

Sistemul ignoră anunțurile care nu sunt eligibile pentru locația respectivă și orice anunțuri respinse.

Reclamele rămase vor fi evaluate în funcție de clasarea lor. Clasarea anunțului se bazează pe suma licitată CPC maximă, calitatea anunțului, pragurile de clasare a anunțului, contextul de căutare și extensiile și formatele de anunțuri utilizate.

Anunțurile eligibile care au câștigat licitația sunt afișate în SERP în funcție de clasarea lor.

Aspectul paginii cu rezultatele căutării Google se schimbă constant. În prezent, Google afișează trei anunțuri deasupra rezultatelor căutării organice și trei anunțuri sub rezultatele căutării pe fiecare pagină de căutare. În funcție de popularitatea termenului de căutare și de numărul de anunțuri calificate, anunțurile pot fi afișate pe mai multe pagini de căutare pentru termenul de căutare.

Licitația Google Ads este o licitație în timp real care este declanșată la fiecare căutare pe Google pentru a determina ce anunțuri vor fi afișate pentru acel termen de căutare și în ce poziție. Clasarea anunțului și Scorul de calitate al anunțurilor sunt factori importanți în licitația publicitară și ajută la determinarea dacă un anunț este eligibil pentru a fi afișat pe Google. Îmbunătățind componentele individuale ale Clasării anunțurilor și Scorului de calitate, puteți îmbunătăți eligibilitatea și clasarea anunțurilor dvs.

sursa:moz.com