Promovare Google AdWords

Promovare PPC prin Google AdWords

Cea mai accesibilă modalitate de a te promova este cu ajutorul Google Adwords.

Google AdWords este unul din cele mai cunoscute servicii de promovare PPC (Pay Per Click) si, totodată, una dintre cele mai accesibile metode de promovare online, compatibilă cu orice tip de afacere.

PPC - Pay Per Click

În funcţie de competiţia din domeniul în care vrei să te promovezi şi bugetele pe care competitorii tăi le-au alocat pentru fiecare din cuvintele cheie pentru care şi tu vrei să atragi vizitatori, vei avea de plătit o anumită sumă pentru fiecare click dat pe reclama ta.

Anunturile de promovare cu calitate ridicată generează costuri mai mici si ocupă pozitii mai bune pentru afisarea fiecarui anunt.

Scorul de calitate Google are o influentă semnificativă asupra :

-costului per click

-pozitiei anunturilor de promovare in pagina cu rezultatele căutarii Google

Licitarea CPC vă pune la dispoziţie aceste opţiuni:

- licitarea automata. Aceasta este cea mai simplă modalitate de licitare. Stabiliţi un buget zilnic şi permiteţi sistemului AdWords să ajusteze sumele dvs. licitate CPC pentru a vă aduce cel mai mare număr de clicuri în limitele acelui buget;

- licitarea manuala. Beneficiați de control deplin asupra sumelor dvs. licitate CPC. Licitarea manuală vă permite să setaţi sume licitate la nivel de grup de anunţuri sau pentru cuvinte cheie sau destinaţii de plasare individuale, astfel încât ştiţi că licitaţi doar atât cât doriţi pentru clicurile care înseamnă cel mai mult pentru dvs.

Scorul de calitate Google AdWords are un impact major asupra succesului campaniei de promovare web si a profitabilitatii acesteia.

O campanie ajunge să fie de succes dacă este monitorizată corespunzător, iar apoi analizată în detaliu, luând în considerare o sumă de metrici esențiali: rata de conversie în funcție de sursele de trafic, rata de abandon a site-ului și timpul mediu petrecut pe site, cuvintele cheie care aduc conversii imediate și cele care aduc conversii asistate.

Un consultant AdWords din echipa netSEO verifică şi modifică anunţurile, adaugă sau elimină cuvinte cheie, monitorizează concurenţa sau realizează alte optimizări pentru campania ta. Rezultatele sunt vizibile încă din prima lună: creşterea numărului de clienţi, creşterea ratei de conversie, reducerea costurilor, mai mult timp pentru tine şi departamentul tău de marketing.

Indiferent dacă obiectivul urmărit este creșterea numărului de vizitatori pe site, a vânzărilor online, a numărului de apeluri telefonice sau fidelizarea clienților, Google AdWords vă poate ajuta.

Afla cat te costa administrarea unei campanii Google AdWords

Tastati caracterele pe care le vedeti in imagine.