Google AdWords folosind Pay Per Click (PPC), este probabil cea mai populară formă de publicitate în rândul afacerilor mici si mari deoarece permite controlul costurilor cat si o urmarire exacta a bugetului alocat.
Cheia succesului in publicitate este de a găsi o metodă prin care informațiile dvs. se transmit catre cat mai multi oameni posibil, păstrând în același timp costurile de publicitate la un nivel minim.
Promovarea Pay Per Click (PPC) inseamna ca anunturile dvs. vor fi afisate la o cautare relevanta si plătiți numai când cineva da clic pe anunțul dvs. și vizitează site-ul dvs.
Pay per click (PPC) poate fi unul dintre cele mai simple moduri de a genera trafic pentru site-ul dvs. ,precum și profituri decente din campania dvs. de marketing .
Cât de mult plătiți pentru fiecare clic depinde de „Scorul de calitate” pe care il primeste anuntul Dvs.Acest scor de calitate depinde de 3 lucruri si anume :
- Relevanta anuntului
- Pagina de destinatie
- Costul pe clic
Cu cat scorul de calitate este mai mare cu atat ocupati o pozitie mai buna in motorul de cautare la anunturile platite, iar costul pe clic va fi mai mic.
Ex. Daca un competitor al Dvs. pe acelasi anunt are un scor de calitate 7 si un cost per clic 0,50 Lei si pozitia 4 in anunturile platite Google AdWords, iar Dvs.aveti un scor de 9 s un cost per clic 0,40 Lei, veti avea minim pozitia 3 in anunturile platite.
Scorul de calitate AdWords este o masura a calitatii , relevantei si perfomanta campaniilor PPC.
Google AdWords este un instrument puternic care poate fi folosit ca un șablon de publicitate pentru anunțurile dvs. online. În plus,Google este o modalitate buna de a obține expunerea site-ului dvs. pe Internet.
In reteaua de publicitate Google Adwords aveti posibilitatea sa va promovati pe : Search si Display cat si sa targetati foarte bine vizitatorii site-ului Dvs. prin Campanii de Remarketing.
Dvs. decideti dacă doriți ca anunțurile dvs. să apară numai în paginile de căutare Google (Rețeaua de căutare) sau pe alte site-uri Web (Rețeaua de conținut – Google AdSense) sau ambele cat si bugetul zilnic alocat pe fiecare campanie in parte.
Daca simti ca nu te descurci la Promovare in Google AdWords, nu uita, echipa netSEO iti poate fi de MARE ajutor!