0722 331 465

Nu ai petrecut o buna perioada timp, efort pentru a creşte nivelul de vizitatorilor şi eforturile de imbunatatire in cautarile organice, dar nu aţi văzut o creştere proporţională a vânzărilor? Odata ce va creste numarul de vizitatori de calitate , cat si o crestere organica pentru cuvinte bine targhetate, obligatoriu trebuie sa creasca si conversiile.

Scopul de optimizare a ratei de conversieeste de a afla de ce vizitatorii dvs. nu fac conversie pe site, cat si a imbunatati/repara acest lucru.

O campanie de optimizare planificată în mod corespunzător pe conversie poate include elemente cum ar fi:

  • Examinarea vizitatorilor pe canalul de conversie
  • Analiza interactiune vizitator
  • Teste de utilizabilitate
  • Cat şi alte tehnici de specialitate …

Cu o campanie CRO (convert rate optimization) corect proiectata, un proprietar de site web, se poate astepta la mai mulţi bani, mai multe conversii, cat şi o crestere a cotei de piaţă în canalele de căutare, atât organice cat şi plătite.