0722 331 465

Google Penguin Update, mai mult decat Panda, a înfuriat comunitatea SEO şi Webmasteri.

Diversitatea Anchor Text si relevanta link-ului pot fi doi factori-cheie luati in considerare de Penguin, potrivit unei analize.
„Bani pentru cuvinte cheie”, 60% Anchor Text.

Cred ca tot mai mult , Google, ne „ajuta” sa ne idreptam catre partea de Adwords, cea platita.

După cum s-a discutat în „Actualizarea Google Penguin 5 Tipuri de probleme aduc atingere site-uri afectate :

  • link-uri plătite în text utilizând exact textul ancora;
  • comentariu spam;
  • mesajele comentariilor de pe site-uri discutabile;
  • site-uri de marketing;
  • articole si link-uri de la site-uri periculoase;

Trebuie sa stim ca partea de SEO, la un website este inca o parte solida si persoanele care incearca sa manipuleze motoarele de cautare vor avea de suferit prin disparitia din rezultatele organice. In speranta ca Google Penguin, va fi updatat cat mai curand si greselile majore vor fi rezolvate, nu putem spune decat „asteptati”, continuati sa adaugati continut si nu fortati mana Google, inca nu stim exact ce „noutati” va mai aduce un update Penguin.

Ce ar putea ajuta un website sa apara in rezultatele organice pentru expresiile sau cuvintele cheie promovate:

  • Validarea site-ului XHTML, HTML5 si CSS
  • Utilizarea atribut-ului „alt”, pentru imagini
  • Structura de link-uri intre pagini si articole
  • Adaugare de continut proaspat si relevant
  • Utilizati retelele sociale – Google Plus, Facebook, Twitter, etc.
  • Daca faceti inscrieri in directoare Web, folositi titluri si descrieri diferite
  • Daca folositi platforma WordPress, Joomla, Drupal, etc., sau orice site cu posibilitati de adaugare Tag-uri, nu faceti abuz.
  • Incercati sa adaugati descrieri si titluri unice la categorii (daca aveti posibilitate daca nu, mai bine nu dati voie motoarelor de cautare sa indexeze aceste categorii)