Acestea doua dinamice pur și simplu nu ar fi la fel de la sine și vă puteți gândi la SEO și PPC în același mod.
S-ar putea să vă gândiți: „Dar, întotdeauna am crezut că trebuie să-mi cheltui banii pe unul sau altul!”
Ei bine, prietene, sunt aici să-ți spun un mic secret: acești doi, atunci când sunt împerecheați împreună, îți oferă un dublu zgomot de marketing digital. O strategie de marketing bazată doar pe SEO sau PPC este cu adevărat „să-ți pui ouăle într-un singur coș”. Orice afacere care nu își diversifică modul în care atrage clienți nu își realizează întregul potențial.
Atât SEO, cât și PPC sunt folosite pentru un scop comun – marketingul în motoarele de căutare (SEM) – și niciunul nu ar supraviețui fără cuvinte cheie direcționate. Deoarece ambele strategii au în vedere intenția utilizatorului și cererea de căutare, puteți:
Creează o strategie organică și plătită care să-ți depășească concurenții și să folosească un buget optimizat.
Maximizați producția eficientă de conținut care poate fi folosit atât pentru SEO, cât și pentru PPC.
Extindeți gradul de cunoaștere a mărcii SERP prin clasarea atât organică, cât și plătită.
Informați campania SEO cu date PPC și invers (SEO au informații profunde despre intenția de căutare, în timp ce specialiștii în trafic plătit înțeleg cum se convertesc cuvintele cheie).
Atingeți atât obiectivele de afaceri pe termen scurt, cât și pe termen lung.
Atunci când este abordată corect, utilizarea SEO și PPC împreună poate debloca oportunități semnificative pentru marca dvs., așa că haideți să cercetăm!
Cum lucrează PPC și SEO împreună pentru a stimula creșterea afacerii prin cuvinte cheie
PPC poate dezvălui instantaneu cuvinte cheie importante care pot fi transferate în strategia ta SEO.
Pentru o prezentare detaliată a modului în care funcționează, iată ghidul nostru pas cu pas pentru a utiliza aceste informații.
Pasul 1: reuniți datele despre cuvinte cheie
Totul este în datele prietenilor. Serios, combinați datele SEO și PPC într-o foaie de calcul sau și mai bine, urmăriți eforturile și datele în curs în Google Data Studio.
Iată principalele valori de notat:
Volum de căutare: de câte ori a fost căutat un cuvânt lunar.
Concurență: pentru ce se clasează alții din nișa ta.
Cost pe clic: cât costă când cineva face clic pe linkul tău.
ROI: care este rentabilitatea medie a investiției atât pentru PPC, cât și pentru SEO.
Impresii organice: de câte ori este vizualizat un site într-o pagină cu rezultate ale motorului de căutare.
Clicuri organice: câte persoane au văzut site-ul dvs. prin căutare organică și au dat clic pe el.
CTR organic: acest termen merge mână în mână cu cel de mai sus. Rata de clic organică se referă la procentul de persoane care au făcut clic pe pagina dvs. când au văzut-o în rezultatele căutării.
Poziția organică: atunci când determinați poziția organică a unui anumit cuvânt cheie, puteți vedea ce cuvinte cheie sunt clasate în primele 100 de rezultate Google. Acest raport ajută, de asemenea, la colectarea de date utile de clasare a concurenților.
CTR plătit: rata de clic plătită este aceeași cu rata de clic organică, dar pentru anunțuri. Este procentul de persoane care au dat clic pe anunțul dvs. după ce l-au vizualizat.
Date de conversie: sunt esențiale pentru a vă îmbunătăți conținutul și mesajele. O conversie este un punct în care un destinatar efectuează o anumită acțiune. Ar putea fi completarea unui formular sau rezervarea unui apel. Datele de conversie sunt de obicei urmărite în Google Analytics.
Pasul 2: faceți cercetarea cuvintelor cheie
Și acum pentru cea mai importantă parte a acestui întreg proces: etapa în care găsești cuvinte cheie care pot funcționa atât pentru PPC, cât și pentru SEO.
Pe măsură ce parcurgeți procesul de cercetare a cuvintelor cheie pentru a găsi cuvintele cheie bazate pe SEO, asigurați-vă că utilizați raportul „Termeni de căutare” Google Ads. Această parte a Google Ads vă permite să vedeți termenii de căutare care au declanșat anunțurile dvs., facilitând găsirea cuvintelor cheie „în timp real”. De asemenea, vă permite să vedeți ce termeni de căutare sunt în tendințe, așa că dacă observați că același tip de cuvinte cheie continuă să apară, probabil că merită să cercetați mai profund modul în care puteți utiliza aceste cuvinte cheie în strategia dvs. de conținut.
Pasul 3: Creați conținut cu formatul potrivit
Cum putem obține cel mai bun profit aici? Prin crearea paginilor de destinație care funcționează atât pentru PPC, cât și pentru SEO, cu secțiuni ca aceasta:
Antetul eroului de conversie cu H1 organic optimizat pentru cuvinte cheie.
Blocuri de secțiuni care acoperă elementele de conversie, dar răspund și la întrebările cheie ale publicului. Acest lucru vă va asigura că textul este divizat, ușor de citit și eficient.
Oamenii întreabă, de asemenea, oportunități de clasare cu o secțiune Întrebări frecvente în partea de jos. Vizați cuvintele cheie cu coadă lungă și creați conținut valoros pentru a capta publicul care folosește People Also Ask atunci când caută.
Pasul 4: implementați și urmăriți strategia
Pentru o sinergie SEO și PPC aliniată, țineți cont de aceste aplicații:
Identificați noi oportunități de cuvinte cheie pentru ambele canale. Utilizați instrumentul de explorare a cuvintelor cheie Moz pentru a prioritiza cuvintele cheie care contează, pentru a depăși concurența și pentru a căuta cuvinte cheie care se aliniază cu obiectivele dvs. de afaceri.
Optimizați eforturile SEO prin direcționarea cuvintelor cheie cu rate de conversie mai mari. Cuvintele cheie care au un volum mare de căutare ȘI rate de conversie ridicate sunt cel mai probabil să aducă bani mari.
Îmbunătățiți eforturile PPC prin alinierea anunțurilor cu intenția de căutare organică. De exemplu, să presupunem că descoperiți un anumit cuvânt cheie cu o rată de conversie ridicată pentru campania dvs. PPC. Cu aceste date, puteți încorpora cu ușurință acel cuvânt cheie în strategia dvs. de marketing de conținut pentru a vă consolida eforturile SEO.
Reduceți costurile cu PPC pe termen mediu prin țintirea oportunităților favorabile cu eforturi SEO. Pe măsură ce continuați să creșteți prin căutarea organică, va deveni mai ușor să identificați ceea ce funcționează din ceea ce nu și să aplicați acest lucru în campaniile dvs. PPC. De exemplu, o anumită copie care rezonează cu publicul dvs. de pe site-ul dvs. poate fi reutilizată pentru copie publicitară PPC.
Îmbunătățiți datele de utilizare (achiziția paginii și interacțiunea etc.) cu PPC pentru a obține mai multe date și pentru a informa eforturile SEO. Prin creșterea traficului către site-ul dvs. prin PPC, puteți analiza în continuare strategia SEO și puteți înțelege ce tipuri de conținut sunt cele mai interesante pentru publicul dvs., care pagini nu rezonează și care pagini obțin cele mai multe conversii.
Nu în ultimul rând, urmărirea reală a conversiilor este importantă! Urmărirea evenimentelor ne permite să vedem impactul atât al eforturilor SEO, cât și al PPC. De exemplu, cu Kindly, am configurat urmărirea nu numai pentru numărul de clienți potențiali, dar am urmărit și micro-conversiile, cum ar fi clicurile pe buton din navigare. Făcând acest lucru, am putut să vedem procesul canalului de vânzări și ce cuvinte cheie de conștientizare, considerație și conversie au declanșat acest proces. În consecință, am putea determina cele mai bune adrese URL pentru fiecare campanie PPC. Având în vedere acest lucru, puteți, de asemenea, să vă optimizați site-ul web pentru toate scopurile de marketing și să observați unde se lasă utilizatorii.
sursa:moz.com