0722 331 465

Cumpărături Google (Google Shopping) este o campanie de cumpărături online care poate da o bătaie de cap comercianților. Iată câteva dintre cele mai bune practici și modalități de a ușura această durere de cap.

Când listați pe Google Cumpărături, ar trebui să aveți în vedere trei elemente majore ale campaniei Google: datele dvs. despre produse sau feedul dvs. de date pentru Cumpărături Google; Cât cheltuiți pe Google; și care este PPC-ul dvs. în Cumpărături Google.

Pentru ca Google să afișeze anunțurile dvs. cu afișare de produse în Cumpărături Google, Google are nevoie de informațiile dvs. despre produs, iar modul în care comunicați acestea către Cumpărături Google este prin feedul de date despre produse pentru Cumpărături Google.

Ce este un feed de date Google Shopping?

Feedul dvs. de date despre produse Google Product Listing Ads (PLA) este, în cel mai simplu mod, o foaie de calcul detaliată. Acest fișier conține toate informațiile despre produsele dvs.: tot ceea ce vindeți și toate informațiile despre produse specifice produselor respective (de exemplu, dimensiunea, culoarea, adresa URL).

Cu alte cuvinte, feedul de date Cumpărături Google conține datele despre produse. Este un feed de date pentru Cumpărături Google, deoarece trebuie să îl transmiteți în mod regulat la Google pentru a vă actualiza datele despre produs ori de câte ori schimbați un nume de produs, preț, categorie, imagine, adresa URL sau disponibilitatea stocului.

*Notă: deși gestionați Cumpărături Google prin intermediul autentificarii Google AdWords, feedul Cumpărături Google ar trebui trimis la Centrul pentru comercianți Google.

Cum îmi optimizez feedul de date pentru Cumpărături Google?

Google stabilește ce anunțuri cu afișare de produse apar într-o căutare, în funcție de sumele licitate Cost pe clic (CPC) pentru Cumpărături Google și informațiile despre produse din feedul de date despre produse pentru Cumpărături Google. Google potrivește aceste intrări ale comerciantului cât poate de bine cu termenii de căutare ai unui consumator.

Din acest motiv, feedul dvs. de date pentru Cumpărături Google ar trebui să se concentreze pe furnizarea de date relevante despre produse pentru Cumpărături Google și consumatori. Puteți face acest lucru având în feedul Cumpărături Google titluri și descrieri ale produselor care conțin informațiile pe care cumpărătorii le caută.

Titlurile și descrierile produselor din feedul Google Shopping

Când creați descrieri de produse și titluri de produse, țineți cont de ceea ce caută cumpărătorii (de exemplu, marca, dimensiunea, MPN, UPC, titlul produsului, titlul categoriei (adică „cărucioare pentru copii”) etc.), veți dori să faceți câteva cercetări aici și sau obțineți câteva sfaturi SEO.

Când creați date despre produse Google Cumpărături, încercați să puneți descriptori de produs mai importanți în față (în stânga) și pe cei care sunt căutați mai puțin în dreapta. Costul de cumpărături Google Google stabilește ce anunțuri pentru feedul de cumpărături să se afișeze pe baza datelor din feedul de date pentru Cumpărături Google al comerciantului, în plus față de suma licitată de un comerciant pe AdWords.

Cât costă Cumpărături Google?

Google nu are o sumă licitată minimă sau un cost minim pentru Cumpărături Google/Anunțuri cu afișare de produse. Puteți alege un cost pe clic de până la 0,01 RON și nu există un buget zilnic minim, astfel încât aveți multă flexibilitate cu cât cheltuiți pentru Cumpărături Google.

Cumpărături Google vă poate costa 1 RON pe zi, 1 RON pe lună sau mai mult de 1000 RON pe zi, în funcție de cât de multă vizibilitate doriți să aibă produsele dvs.

Daca totusi nu va descurcati singuri cu crearea unui feed de produse pe care sa-l urcati in Google Merchant, unei campanii de promovare prin Google Ads cu feed de produse in Google Shopping si cu produsele afisate dinamic in cautari, ne puteti contacta.

Sursa:moz.com