Google schimba difuzarea anunturilor platite, vor fi 4 in top si niciunul in dreapta

02/22/2016
de catre George Burda

Google confirma renuntarea la reclamele platite din coloana din dreapta si aparitia a 4 anunturi in top.

Google a tot testat patru reclame AdWords din 2006 și, recent, a amplificat aceste teste la sfârșitul anului 2015. Acum, în funcție de Search Engine Land, Google a confirmat că va renunta la afisarea anunțurile de pe partea dreaptă si vor aparea patru anunțuri în partea de sus in loc de trei.

Google nu va mai afișa anunțuri în partea dreaptă a rezultatelor căutării sale, in schimb va arăta patru anunțuri în partea de sus, cu două excepții.

Google va afișa PLAs (Product Listing Ads) și anunțuri din graficul de cunoștințe, pe partea dreaptă.

Aveti o captură de ecran a anunțurilor cum arată acum si cum vor arata dupa :

Sursa: https://www.seroundtable.com/google-four-ads-confirmed-21668.html

Cate caractere ar trebui sa aiba Title Tags, 70?

02/19/2016
de catre George Burda
Cate caractere trebuie sa aiba Title Tags?

Pentru a va face o idee dupa cum indexeaza google acest title tag, am postat un filmulet cu o explicatie a celor de la Moz. Ar trebui sa-l urmariti, va va ajuta foarte mult in a alege Title-ul potrivit.


Oferim Servicii SEO si Realizare Website intr-un mod profesionist!

06/05/2015
de catre George Burda
Oferim Servicii SEO si Realizare Website

NetSEO va poate ajuta cu serviciile noastre de Web Design, Realizarea de site-uri de prezentare, Magazin online, Optimizare site, Campanie CPC Google Adwords, Facebook Ads si YouTube Advertise.

Serviciul nostru de management Google AdWords permite clientilor sa se bucure de beneficiile sistemului AdWords cu costuri mai mici, rezultate mai bune, imbunatatirea ROI si creșterea profiturilor.

Fie ca vrei sa-ti deschizi o afacere sau ca detii una, este bine sa iti calculezi ROI-ul ( Return on Investment), sau rata de recuperare a investitiei. O investitie, de orice fel, va produce randamente pozitive? Si daca da, cat de mult? In orice domeniu ai activa, te va interesa dupa cat timp vei putea scoate un profit din business-ul pe care il conduci.

NetSEO se ocupa de toate aspectele legate de managementul Google AdWords prin:
- gestionarea campaniei in mod structurat
- cercetarea și optimizarea cuvintelor cheie
- crearea și extinderea de anunturi
- anularea unor anunturi si cuvinte cheie fara performanța
- administrarea contului in mod profesionist
- optimizarea și extinderea grupurilor de anunțuri
- gestionarea bugetului
- urmarirea conversiilor
- imbunatatirea scorului de calitate .

Odata ce hotarati sa dezvoltati un magazin online pe platforma Cs-Cart, veti beneficia de ultimele module e-commerce de Marketing, SEO si nu in ultimul rand de usurinta de trimitere a comenzilor online de catre clientii dvs.. Alegeti una dintre cele mai performante platforme ecommerce cu un raport Pret/Calitate imbatabil, suport tehnic excelent in administrarea si configurarea platformei.

Realizarea unui site atractiv, prietenos pentru clienti cat si pentru motoarele de căutare te va propulsa in motoarele de cautare pe primele locuri, de ce nu, chiar in pozitia 1 in Google, Yahoo, Bing etc.

Prin web design se ințelege in general realizarea de site-uri web, de la momentul conceperii structurii și interfeței grafice și pana la finalizarea programarii și introducerea propriu-zisa a datelor care alcatuiesc continutul sitului prin imagini, text, fisiere și alte elemente. Noi realizam site-ul de la stadiul de concepție grafică la programare și editare de conținut pentru SEO (Search Engine Optimization - optimizarea siturilor pentru motoarele de căutare).

Realizarea unui site web implica 3 aspecte majore:
- achiziționarea unui nume de site (domeniu web)
- gazduirea siteului pe un server (hosting)
- web designul (crearea site-ului propriu-zis)

Cea mai mare parte a traficului web este condus de marile motoare de cautare, Google , Yahoo si Bing . Desi mass-media si alte tipuri de trafic poate genera vizite spre site-ul dvs., motoarele de cautare sunt principala metoda de navigatie pentru majoritatea utilizatorilor de Internet. Acest lucru este valabil daca site-ul dvs. ofera continut, servicii, produse, informatii, sau orice altceva. Investiția în SEO poate avea o rata exceptionala de rentabilitate comparativ cu alte tipuri de marketing si promovare. SEO este o subcategorie a marketing-ului online SEM, practica aparuta in anul 1990, odata cu apariția primelor site-uri pe Internet, si care reprezinta totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o forma in care este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de cautare pentru diverse cuvinte-cheie. Cu timpul, optimizarea unei pagini web a unui site a devenit necesara.

Optimizarea corectă a unui site conduce la o mai bună prezență în motoarele de căutare la căutări relevante efectuate de utilizatori, legate de informațiile, serviciile sau produsele prezentate pe site. Acest lucru conduce la mai mulți vizitatori, mai multe persoane interesate și mai multe vânzări. Însă asta nu este tot ceea ce face SEO, impactul lui fiind unul mult mai vast și mai benefic. SEO ajuta :
- motoarele de cautare sa isi faca mai bine treaba
- la reducerea cheltuielilor cu promovarea online
- oamenii sa gaseasca informațiile, imaginile, produsele de care au nevoie
- firmele mici sa concureze cu marile companii.

Efectuam cercetarile necesare intocmirii strategiei SEO prin utilizarea unor unelte specifice pentru cautarea și identificarea celor mai reprezentative cuvinte cheie pentru firma dvs. si realizam un studiu de piata asupra concurentei si strategiei acestora. Optimizarea seo nu garanteaza un numar de vizitatori, dar va pozitiona siteul in topul motoarelor de cautare.

Motoarele de cautare au alcatuit algoritmi complecsi pentru a determina locul de afisare a site-urilor, care includ:
- textul din tag-ul title
- nume de domeniu
- elementele HTML|tag-urile HTML
- frecventa unui cuvant cheie, atat in pagina cat si global
- Calitatea site-urilor de la care pleaca link-uri spre o pagina
- atributele ALT pentru imagini
- titlul link-urilor
- numarul total de hyperlink-uri de la si spre o pagina.

Serviciile nostre de link-building, se bazeaza exclusiv pe comunicate de presa, advertoriale prin acestea dezvoltam o campanie specifica fiecarei afaceri in parte. Deasemenea ne asiguram ca acele site unde publicam aceste comunicate nu sunt pe lista neagra a niciunui motor de cautare si au un page rank foarte bun. In concluzie veti obtine Back Link-uri de calitate pentru site-ul dvs.

Retelele de socializare nu inseamna SEO, ele se refera la un domeniu aparte care se cheama SMM (Social Media Marketing). Daca retelele de socializare sunt necesare pentru promovarea site-urilor dinamice (cele care adauga continut de interes zi de zi), atunci SEO (Search Engine Optimization) reprezinta optimizarea pentru motoarele de cautare, acest lucru insemnand ca SEO este pentru toata lumea si pentru orice site, fie el static sau dinamic.

Portofoliul nostru vorbeste de la sine. Am creat de la site-uri simple, la site-uri extrem de complexe, cu baze de date solide, ce pot proiecta si construi o solutie care va lucra pentru tine si clientii tai .

Pentru ca fiecare afacere e diferita, vrem si putem sa va oferim servicii seo cu rezultate unice care sa va diferentieze de ceilalti si sa va pozitioneze ca unica solutie in perceptia clientilor dvs. si doar contactandu-ne veti primi o oferta personalizata.

Promovare PPC prin Google Adwords

06/04/2015
de catre George Burda
promovare google adwords

Google AdWords folosind Pay Per Click (PPC), este probabil cea mai populară formă de publicitate în rândul afacerilor mici si mari deoarece permite controlul costurilor cat si o urmarire exacta a bugetului alocat.

Cheia succesului in publicitate este de a găsi o metodă prin care informațiile dvs. se transmit catre cat mai multi oameni posibil, păstrând în același timp costurile de publicitate la un nivel minim.

Promovarea Pay Per Click (PPC) inseamna ca anunturile dvs. vor fi afisate la o cautare relevanta si plătiți numai când cineva da clic pe anunțul dvs. și vizitează site-ul dvs.

Pay per click (PPC) poate fi unul dintre cele mai simple moduri de a genera trafic pentru site-ul dvs. ,precum și profituri decente din campania dvs. de marketing .

Cât de mult plătiți pentru fiecare clic depinde de "Scorul de calitate" pe care il primeste anuntul Dvs.Acest scor de calitate depinde de 3 lucruri si anume :

  1. Relevanta anuntului
  2. Pagina de destinatie
  3. Costul pe clic

Cu cat scorul de calitate este mai mare cu atat ocupati o pozitie mai buna in motorul de cautare la anunturile platite, iar costul pe clic va fi mai mic.

Ex. Daca un competitor al Dvs. pe acelasi anunt are un scor de calitate 7 si un cost per clic 0,50 Lei si pozitia 4 in anunturile platite Google AdWords, iar Dvs.aveti un scor de 9 s un cost per clic 0,40 Lei, veti avea minim pozitia 3 in anunturile platite.

Scorul de calitate AdWords este o masura a calitatii , relevantei si perfomanta campaniilor PPC.

Google AdWords este un instrument puternic care poate fi folosit ca un șablon de publicitate pentru anunțurile dvs. online. În plus,Google este o modalitate buna de a obține expunerea site-ului dvs. pe Internet.

In reteaua de publicitate Google Adwords aveti posibilitatea sa va promovati pe : Search si Display cat si sa targetati foarte bine vizitatorii site-ului Dvs. prin Campanii de Remarketing.

Dvs. decideti dacă doriți ca anunțurile dvs. să apară numai în paginile de căutare Google (Rețeaua de căutare) sau pe alte site-uri Web (Rețeaua de conținut - Google AdSense) sau ambele cat si bugetul zilnic alocat pe fiecare campanie in parte.

Daca simti ca nu te descurci la Promovare in Google AdWords, nu uita, echipa netSEO iti poate fi de MARE ajutor!

Ce este o Campanie Google AdWords ?

06/04/2015
de catre George Burda

Ce este o Campanie Google Adwords ?

Google AdWords este un serviciu de publicitate online care permite agentilor de publicitate sa concureze pentru a afisa scurte anunturi de publicitate pentru utilizatorii de web, pe baza unor cuvinte cheie, predefinite, care ar putea lega continutul paginilor web aratate utilizatorilor.

Google ofera AdWords pay-per-click (PPC), care este, cost-pe-clic (CPC) , cost-pe-mia de afisari sau cost pe- miile (CPM) , ocazii cu care a apărut anunţul dvs. Google AdWords functioneaza in sistem Cost per Clic astfel incat sunteti taxat doar atunci cand cineva face clic pe anuntul dumneavoastra nu si atunci cand anuntul este afisat.CPM inseamna cost-pe-mia de afisari, astfel ca platiti pentru fiecare set de o mie de afisari ale anuntului.

Setati sumele licitate CPM pentru a indica serviciului Google ce suma sunteti dispus sa platiti pentru setul respectiv de afisari. Reclamele text Google sunt scurte, constand dintr-un titlu de 25 de caractere, doua linii de text suplimentare de 35 de caractere fiecare, și o adresă URL afisata de 35 de caractere.

Se poate alege licitarea manuala (se aleg sumele licitate) și licitarea automata (Google v-a seta sumele de licitat pentru a incerca sa obtina cele mai multe clicuri in limita bugetului alocat acesteia).

Pay-per-click, impreuna cu CPM, sunt utilizate pentru a evalua eficacitatea costurilor și profitabilitatii in marketing . PPC are un avantaj fata de CPM in masura in care ne spune cat de eficienta a fost campania de publicitate. Clicurile sunt o modalitate de a masura atentia si interesul celor care beneficiaza de aceasta publicitate. In cazul în care scopul principal al unui anunț este de a genera un clic, campania pay-per-click este de preferat .Cele mai multe anunturi de cautare sunt vandute pe baza PPC (CPC), dar unele opțiuni de publicitate pot fi, de asemenea, vandute pe baza de CPM.

Cost- per- click este important deoarece este numarul care va determina succesul financiar al campaniilor de cautare platite, și cat de mult va costa Campania Google AdWords pentru tine. Prin descoperirea de noi, relevante și valoroase clicuri, distribuirea bugetului va fi îmbunatatit substanțial. Pentru a face acest lucru, va trebui sa gasim noi cuvinte cheie (PPC) si noi oportunitati de publicitate.

Daca simti ca nu te descurci la Campania Google AdWords, nu uita, echipa netSEO iti poate fi de MARE ajutor!

Google Penguin

06/03/2015
de catre George Burda
Update google penguin

Google Penguin Update, mai mult decat Panda, a înfuriat comunitatea SEO şi Webmasteri.

Diversitatea Anchor Text si relevanta link-ului pot fi doi factori-cheie luati in considerare de Penguin, potrivit unei analize.
„Bani pentru cuvinte cheie", 60% Anchor Text.

Cred ca tot mai mult , Google, ne „ajuta" sa ne idreptam catre partea de Adwords, cea platita.

După cum s-a discutat în „Actualizarea Google Penguin 5 Tipuri de probleme aduc atingere site-uri afectate :

  • link-uri plătite în text utilizând exact textul ancora;
  • comentariu spam;
  • mesajele comentariilor de pe site-uri discutabile;
  • site-uri de marketing;
  • articole si link-uri de la site-uri periculoase;

Trebuie sa stim ca partea de SEO, la un website este inca o parte solida si persoanele care incearca sa manipuleze motoarele de cautare vor avea de suferit prin disparitia din rezultatele organice. In speranta ca Google Penguin, va fi updatat cat mai curand si greselile majore vor fi rezolvate, nu putem spune decat "asteptati", continuati sa adaugati continut si nu fortati mana Google, inca nu stim exact ce „noutati" va mai aduce un update Penguin.

Ce ar putea ajuta un website sa apara in rezultatele organice pentru expresiile sau cuvintele cheie promovate:

  • Validarea site-ului XHTML, HTML5 si CSS
  • Utilizarea atribut-ului "alt", pentru imagini
  • Structura de link-uri intre pagini si articole
  • Adaugare de continut proaspat si relevant
  • Utilizati retelele sociale – Google Plus, Facebook, Twitter, etc.
  • Daca faceti inscrieri in directoare Web, folositi titluri si descrieri diferite
  • Daca folositi platforma WordPress, Joomla, Drupal, etc., sau orice site cu posibilitati de adaugare Tag-uri, nu faceti abuz.
  • Incercati sa adaugati descrieri si titluri unice la categorii (daca aveti posibilitate daca nu, mai bine nu dati voie motoarelor de cautare sa indexeze aceste categorii)

Promovare PPC prin Facebook Ads

06/02/2015
de catre George Burda
Promovare Facebook

Cautati modalități de a aduce in atenție afacerea dvs. pe Facebook?

Crearea unui site web eCommerce este doar primul pas pentru a vinde on-line. Pentru a reuși , magazinul dvs. online trebuie promovat!

Social media este una dintre cele mai bune moduri de a promova magazinul online și de a ajunge la un public larg cu un cost relativ scăzut.

Prin Facebook,Twitter, YouTube, Pinterest, Google+ si mai mult, puteți găsi potențiali clienți din întreaga lume.

Rețelele sociale sunt o modalitate foarte bună de a sti clientii ce e nou la afacerea ta .

Puteți face publicitate, promotii, si afisa imagini de produse noi sau a anunta clienții despre un eveniment viitor special.

Postarea pe paginile de socializare în mod regulat va menține afacerea dvs. mintea clienților dumneavoastră, astfel încât, chiar dacă ei nu sunt la cumpărături acum, ei se vor întoarce la tine, atunci când este momentul potrivit. Între timp, puteți să ii impresionati prin tot ce e nou si interesant.

Una dintre cele mai simple și mai rapide moduri de a face prima vânzare on-line este reteaua de socializare Facebook.

Utilizarea Facebook-ului este o modalitate foarte bună de a promova pagina dvs. și a obține mai mulți vizitatori.

Pur și simplu deschiderea unei pagini de Facebook nu este de ajuns.

Rularea unui anunț pe Facebook este un mod inteligent, ușor și eficient de a va face cunoscuta afacerea.

Puteți viza utilizatorii în funcție de locație, vârstă și de interese.

Ce ati pus în anunț este important: veți avea nevoie de o imagine usor de retinut si de text pentru a atrage atenția oamenilor.

Asigurați-vă că utilizați etichete adecvate și o descriere potrivita în scopuri SEO.

Atunci când cineva da clic pe anunțul dvs., ei vor ajunge la destinația dorita în funcție de obiectivul ales de dvs..

Anunțul dvs. poate trimite oamenii la:

-Pagini, aplicații sau evenimente admin pe Facebook

-Pagini admined de alte persoane

-Site-uri externe

O campanie de advertising pe Facebook are un cost accesibil chiar si pentru micii intreprinzatori.

Bugetul alocat unei campanii de promovare este stabilit in functie de obiectivele dorite.

Bugetul dvs., tipul de licitare pe care il alegeți (Cost Per Click sau Cost Per Impression), publicul vizaț și mulți alți factori vor determina cât de mulți oameni vor vedea sau da clic pe anunțul dvs., în limitele bugetului.

Bugetul poate fi setat zilnic sau pentru intreaga perioada de campanie . Deasemenea puteti opri oricand campania si sa o reporniti cand doriti.

Afisarea anunturilor este gratis daca se opteaza pentru plata pe clic (cand anuntul este accesat atunci se va taxa).

Facebook are două mecanisme distincte pentru a vă lansa brand-ul:

-Facebook Profil

-Brand-ul Facebook Page

O regulă bună este de a actualiza profilul dvs. o dată pe zi, fie cu o legătură la un produs din magazinul online sau site-ul.

Paginile Facebook sunt proiectate pentru întreprinderi, mărci și alte tipuri de organizații.

Facebook vrea doar să promoveze afacerea prin intermediul paginii de Facebook.

De aceea, subliniem că ar trebui să păstreze promovarea afacerilor prin profil personal pe Facebook la un nivel minim.

Anuntul pe Facebook Ads va putea fi vizualizat si de persoane care nu cauta in mod exact respectivul brand sau serviciu. Sansele depind foarte mult de punctele in comun avute cu user-ii care, pornind de la gusturi si preferinte, vor putea fi sau nu, interesati de oferta prezentata (anuntul pe Facebook).

Echipa netSEO va sta la dispozitie pentru o promovare Facebook eficienta pentru afacerea dvs.!


Imbunatatirea ratei de conversie

05/29/2015
de catre George Burda
Cresterea ratei de conversie

Nu ai petrecut o buna perioada timp, efort pentru a creşte nivelul de vizitatorilor şi eforturile de imbunatatire in cautarile organice, dar nu aţi văzut o creştere proporţională a vânzărilor? Odata ce va creste numarul de vizitatori de calitate , cat si o crestere organica pentru cuvinte bine targhetate, obligatoriu trebuie sa creasca si conversiile.

Scopul de optimizare a ratei de conversieeste de a afla de ce vizitatorii dvs. nu fac conversie pe site, cat si a imbunatati/repara acest lucru.

O campanie de optimizare planificată în mod corespunzător pe conversie poate include elemente cum ar fi:

  • Examinarea vizitatorilor pe canalul de conversie
  • Analiza interactiune vizitator
  • Teste de utilizabilitate
  • Cat şi alte tehnici de specialitate …

Cu o campanie CRO (convert rate optimization) corect proiectata, un proprietar de site web, se poate astepta la mai mulţi bani, mai multe conversii, cat şi o crestere a cotei de piaţă în canalele de căutare, atât organice cat şi plătite.